Ravens' Harbaugh: Ο κανόνας αλιευμάτων του NFL «καθαρός σαν λάσπη»
| presscode.gr
Isaiah Likely's go-ahead TD gets overturned on review (0:39)

Isaiah Likely appears to score a go-ahead touchdown, but it's overturned because the referees say he lost control of the ball. (0:39)

Ravens’ Harbaugh: Ο κανόνας αλιευμάτων του NFL «καθαρός σαν λάσπη»

Jamison Hensley, 8 Δεκεμβρίου 2025, 04:35 μ.μ. ETClose Ο Jamison Hensley είναι δημοσιογράφος που καλύπτει τους Baltimore Ravens για το ESPN. Ο Jamison εντάχθηκε στο ESPN το 2011, καλύπτοντας το AFC North πριν επικεντρωθεί αποκλειστικά στους Ravens ξεκινώντας το 2013. Ο Jamison κέρδισε το βραβείο National Sports Media Association Maryland Sportswriter of the Year το 2018 και έγραψε ένα βιβλίο με τίτλο: Flying High: Stories of the Baltimore Ravens. Ήταν ο συγγραφέας των Ravens beat για τη Baltimore Sun από το 2000-2011. OWINGS MILLS, Md. — Ο προπονητής των Baltimore Ravens, John Harbaugh, θέλει περισσότερες διευκρινίσεις για τον κανόνα αλιευμάτων του NFL μετά την ανατροπή του “go-ahead touchdown” του Isaiah Likely στην ήττα της Κυριακής με 27-2 για τους Steersits2.” λάσπη αυτή τη στιγμή», είπε ο Harbaugh τη Δευτέρα. “Έτσι νιώθω γι’ αυτό.” Οι διαιτητές αρχικά έκριναν ότι ο πιθανός σκόραρε σε πάσα 13 γιάρδων από τον Λαμάρ Τζάκσον — κάτι που θα έδινε στους Κοράκια ένα πόντο προβάδισμα με 2:43 να απομένουν — παρά το κλειστό τέλος που έχασε την μπάλα στη ζώνη του τέλους. Αλλά λιγότερο από ένα λεπτό αργότερα, ο διαιτητής Άλεξ Μουρπλ ανακοίνωσε ότι επρόκειτο για incom. Πιθανότατα είχε τρυπήσει την μπάλα από τον κόρνερ του Steelers, Joey Porter Jr., πριν κάνει ένα τρίτο βήμα στην τελική ζώνη. Ο αντιπρόεδρος της άμεσης επανάληψης του NFL, Mark Butterworth, εξήγησε σε ένα pool report την Κυριακή ότι το τρίτο βήμα είναι “μια πράξη κοινή για το παιχνίδι” και έπρεπε να ολοκληρωθεί για να κριθεί ένα touchdown. Ο προπονητής των Ravens, John Harbaugh είπε ότι ο κανόνας catch του NFL “ήταν τόσο ξεκάθαρος όσο η λάσπη” μετά από αυτό που αρχικά είχε κριθεί ως TD catch από τον Isaia. γρονθοκόπησε από τον Joey Porter Jr. πριν ο πιθανός κάνει ένα τρίτο βήμα. Patrick Smith/Getty ImagesΣύμφωνα με τον Κανόνα 8, Ενότητα 1, Άρθρο 3, μια πάσα προς τα εμπρός ολοκληρώνεται όταν ένας παίκτης εξασφαλίζει τον έλεγχο της μπάλας, αγγίζει το έδαφος με τα δύο πόδια ή με οποιοδήποτε μέρος του σώματός του εκτός από τα χέρια του και αφού «εκτελεί ξεκάθαρα οποιαδήποτε πράξη κοινή στο παιχνίδι (π. έλεγχος της μπάλας για αρκετό καιρό για να γίνει αυτό.” Ο Χάρμπαου τηλεφώνησε στο πρωτάθλημα τη Δευτέρα και μίλησε με τον Πέρι Φιούελ, τον ανώτερο αντιπρόεδρο της διοίκησης για το NFL, και τον Γουόλτ Άντερσον, τον αναλυτή κανόνων διαιτησίας του NFL. Υπήρξε μια συζήτηση για τις ανατρεπόμενες κλήσεις στο τέταρτο τρίμηνο: το touchdown από τον Πιθανό και η υποκλοπή του Άαρον Ρότζερς από τη Βαλτιμόρη. “Δεν διευκόλυνε την κατανόηση κανενός από τα δύο καλέσματα. Είναι πολύ δύσκολο να καταλάβουμε πώς ανατράπηκαν, αλλά το έκαναν και αυτό είναι το σημείο.” Ερωτηθείς αν το ανατρεπόμενο Lokely touchdown κόστισε στους Ravens το παιχνίδι, ο Harbaugh απάντησε, “Ποτέ δεν ξέρεις τι σου κόστισε το παιχνίδι.” Ο North με τέσσερις εβδομάδες να απομένουν. Ο Harbaugh είπε ότι το πρωτάθλημα αναγνώρισε ότι έκανε λάθος κλήση για το περιττό πέναλτι τραχύτητας του Τράβις Τζόουνς στο γκολ των 32 γιάρδων των Steelers στο δεύτερο τέταρτο. Αντί για γκολ, οι Steelers σημείωσαν ένα touchdown ένα παιχνίδι μετά το πέναλτι, που σημαίνει ότι έλαβαν επιπλέον τέσσερις πόντους σε αυτό το drive. Ο Moore είπε σε έναν δημοσιογράφο μετά τον αγώνα ότι ο Jones έκανε “αναγκαστική” και “περιττή” επαφή με τον μακροχρόνιο snapper, αλλά ο Jones δεν έπρεπε να τιμωρηθεί επειδή δεν είχε καμία επαφή με το κεφάλι ή το λαιμό.” “Δεν έχει να κάνει με το αν προσπερνάς έναν παίκτη προσπαθώντας να μπλοκάρεις ένα γκολ στο πεδίο — αυτό δεν έχει να κάνει με αυτό. Είναι η βίαιη επαφή με την περιοχή του κεφαλιού και του λαιμού.”


Δημοσιεύτηκε: 2025-12-08 21:48:00

πηγή: www.espn.com